Pentru o functionare corecta a motofieratraielor si motocoaselor, este necesar periodic sa curatam si sa reglam atit carburatoarele cit si filtrele de aer ale acestor utilaje.
In primul rind, este necesar sa identificam problema. Pentru aceasta vom intilni citeva situatii:
a – carburatorul nu sta la relanti (carburatorul are turatie neregulata la mers in gol)
b – carburatorul functioneaza inecat;
c – nu se tureaza suficient in sarcina sau are cadere puternica de sarcina;
a – Motofierastraie MS 171, 181, 211, 230, 250,
1. Carburatorul nu sta la relanti: se verifica filtrul de aer, de benzina, aprinderea (bujia), precum si etanseitatea carburatorului. Daca toate criteriile sunt indeplinite, pentru carburatoarele cu jigloare H, L si LA se procedeaza astfel: surubul H si L se inchid la maxim, apoi se deschid o tura completa. Surubul LA se inchide complet. Motofierastraul va porni turat (clapeta de aer complet deschisa). Se deschide surubul LA (in sensul invers acelor de ceasornic) pina ce lantul se opreste, apoi se mai inchide inca 1 tura sau 2. Aceste informatii va sunt prezentate si in manualele de utilizare ale utilajelor Stihl pe care le-ati cumparat deja.
b – Motofierastraie MS 171, 181, 211, 230, 250
In acest caz, amestecul de carburant este prea bogat, se regleaza din surubul L pina ce carburatorul functioneaza rotund. La firecare reglare a surubului L se regleaza si surubul LA. Posibil carburator care deverseaza. Se mai verifica acul de admisie.
c – Motofierastraie MS 171, 181, 211, 230, 250
In acest caz, carburatorul este pe un regim de mers in gol reglat pe un amestec prea saracit. Surubul L se regleaza in sens invers sensului orar pina cind motorul functioneaza rotund si accelereaza bine. Daca utilajul are cadere puternica de sarcina, este posibil ca defectiunea sa fie din filtrul de aer sau benzina.
Pentru alte utilaje, mai mari, reglajul carburatoarelor este mai dificil, asa ca va asteptam la service pentru un reglaj profesionist.
In cazul in care carburatorul nu poate fi reglat (motorul functioneaza in salturi, nu se poate regla turatia motorului, etc) este foarte posibil ca defectul utilajului sa nu fie din carburator. In acest caz este indicat sa veniti la service-ul nostru, autorizat Stihl, pentru a depista defectul si a-l remedia. Informații la telefon 0722-520,256.
Vă așteptăm!