Politica de Retur
Conform Ordonanței de Urgență nr 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, vă prezentăm politica Moto Unelte privind returnarea produselor:
Dacă un produs achiziționat nu vă mulțumește 100% el poate fi returnat Vânzătorului oricând, în 14 zile calendaristice după momentul recepției acestuia de către Cumpărător. Returul este valabil dacă produsele sunt trimise Vânzătorului în maxim 14 zile calendaristice prin curier, sau dacă produsele sunt aduse personal de către Cumpărător la magazinul nostru, în același interval de timp.
Unele produse au o politică de retur specifică, motiv pentru care vă recomandăm să citiți condițiile de mai jos cu atenție. Serviciul de retur în 14 zile pentru comerț la distanță este aplicabil tuturor produselor comandate de către Cumpărător pe acest web-site, conform legislației române.
Condiții generale privind returul produselor
- Costul de transport al returului este suportat de către client, dacă este trimis prin curier, sau este gratuit, dacă produsul este adus la sediul magazinului din str. Câmpului, nr 57, 400651, Cluj-Napoca.
- În cazul în care produsul se returnează la showroom, iar modalitatea de plată a fost prin transfer bancar, returul banilor se face numai prin transfer bancar.
- Produsele trebuie să fie în aceeași stare în care au fost trimise către Cumpărător, cu ambalajul original, nefolosite, pentru o despagubire de 100% din prețul achitat.
- Nu se despăgubesc 100% produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire de orice fel, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice sau produse cărora le lipsesc accesorii. Acestea vor fi despăgubite parțial, în urma unei evaluări interne, iar un proces-verbal de constatare va fi semnat între Vânzător și Cumpărător. Despăgubirea este condiționată de semnarea acestuia. În cazul unor litigii, acestea se vor înainta Judecatoriei Cluj-Napoca, unde își are sediul social Vânzătorul.
- Clientul poate fi penalizat cu până la maxim 40% din suma achitată dacă a folosit produsul, sau acesta a fost returnat incomplet, fără instrucțiuni de folosire, murdar, cu urme de ulei, vaseline, sau combustibil pe el sau în interiorul lui, cu etichete sau alte autocolante lipite pe acesta.
- Returul se face în ambalajul original, cu seria produsului lizibilă, cu etichetele inițiale intacte, cu certificatul de garanție și factura sau bonul fiscal în original atașate returului, și cu toate celelalte documentele care au fost livrate împreună cu produsul (manual de utilizare, declarații de conformitate, indicații de service), după caz.
- Dacă produsul a fost însoțit de eventuale cadouri sau accesorii gratuite, acestea trebuie returnate.
- Dacă s-au cumpărat mai multe produse de același fel și se dorește returnarea tuturor, Cumpărătorul trebuie să se asigure toate produsele returnate respectă condițiile de mai sus.
- Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însoțit de accesoriile / cadourile cu care a fost livrat. În cazul consumabilelor de orice fel, returul se acceptă doar dacă produsul consumabil este nefolosit. În caz contrar se scade valoarea consumabilelor folosite din valoarea totală a achiziției.
- Dacă un produs a fost desigilat și testat de către client, acesta trebuie adus curat pentru ca returul să fie acceptat. În funcție de uzura acestuia, Cumpărătorul va primi drept despăgubire o sumă mai mica, proporțională cu uzura produsă produsului în timpul testării, stabilită în urma unei evaluări, de către Vânzător și agreată cu Cumpărătorul prin proces-verbal de constatare.
- Vă rugăm să nu lipiți etichete pe ambalajul original al produsului.
FORMULAR DE RETUR
În formularul trimis către noi, vă rugăm să specificați următoarele
“Către Moto Unelte Comserv SRL, str. Câmpului, nr 57, 400651, Cluj-Napoca, jud. Cluj,
În atenția Directorului de Vânzari,
Subsemnatul ………………….., cu domiciliul in localitatea …………., str ………………., nr ……………, cod postal ……………, doresc sa returnez produsele de pe factura nr……………./ data………..
Valoarea returului este de ……….. RON, inclusiv TVA.
Contul în care va fi virată suma aferentă returului este ……………..
Data expedierii returului este …………..
Semnatura ……………………….”
Formularul va fi adaugat coletului returnat, care va conține, obligatoriu, cele enumerate mai sus (produs intact, documentele fiscale, certificat de garantie, cadouri, accesorii cadou, ambalajul original, etc) vezi Condiții de retur.
În cazul nerespectării condițiilor de mai sus, cererea de retur nu este luată în considerare.
Vom returna banii în contul specificat în formularul de retur sau direct pe card dacă ați achitat online. Banii vor fi vizibili în contul dvs în maximum 14 zile calendaristice de la înregistrarea cererii de retur.
Soluționarea alternativă a litigiilor
Mai jos veți găsi informații detaliate despre soluționarea alternativa a litigiilor
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=RO