Eliberează rapid suprafeţele de frunze sau iarba cosită. Duză rotundă, motor 2-MIX, buton de oprire.
Date tehnice
Date tehnice | Values |
---|---|
Capacitate cu-in | 1,66 |
Capacitate cilindrică cm3 | 27,2 |
Greutate kg 1) | 4,1 |
Putere kW/CP | 0,7/1 |
Nivel putere acustică dB(A) 2) | 104 |
Nivel presiune acustică dB(A) 2) | 90 |
Valoarea vibrațiilor, dreapta m/s2 3) | 7,5 |
Viteza aerului mph 4) | 161 |
Viteza aerului m/s 5) | 64 |
Debit de aer cf/min 5) | 412 |
Debit de aer m3/h 5) | 700 |
Debit maxim aer cf/min 6) | 430 |
Volum rezervor l | 0,54 |
Viteza la putere maximă Um | 8.300 |
Nivel putere acustică dB(A) 2) | 105 |
Nivel presiune acustică dB(A) 2) | 94 |
Debit de aer fără duză cf/min 7) | 430 |
Turaţie relanti Um | 2.500 |
Valoarea vibrațiilor, dreapta m/s2 3) | 7,5 |
Debit de aer fără duză m3/h 7) | 730 |
Viteza aerului m/s 4) | 72 |
1) În operaţiuni de suflare
2) Factor K conform DIR 2006/42/EC = 2.5 dB (A)
3) Factor K conform DIR 2006/42/EC = 2m / s ²
4) Cu duză plată în operaţiuni de suflare
5) Cu duză rotundă în operaţiuni de suflare
6) Fără tub de suflare şi duză
7) Fără duză
Dotare de serie
Ochelari de protecţie:
Pentru siguranţa dumneavoastră servesc ochelarii de protecţie de serie. Ochelarii sunt bine ventilaţi şi dispun de o protecţie laterală lată. (similar imagine)
Comenzi monobloc
Elementele de comandă pentru comanda motorului sunt integrate în mâner. Mânerul ergonomic cu elementele de comandă este poziţionat deasupra centrului carcasei. Comandarea aparatelor se face simplu şi confortabil, deoarece mâna rămâne pe mâner. Aparatele pot fi purtate după dorinţă, pe dreapta sau pe stânga (similar imagine).
Pompă manuală de combustibil
Pompa de combustibil manuală transportă combustibil în carburator printr-o simplă apăsare a degetului mare. Astfel se reduce numărul de curse de demaraj după o pauză de funcţionare mai îndelungată a maşinii. Toate motouneltele pentru îngrijirea spaţiilor verzi şi toate suflantele dispun de o pompă de combustibil manuală.
Dotare ulterioară
STIHL ElastoStart
Ca urmare a presiunii de compresiune la pornirea motoarelor în doi timpi se generează forţe de şoc, ce solicită muşchii şi articulaţiile. ElastoStart reduce acest lucru în mod sesizabil. Un element de amortizare special aflat în mânerul de pornire se dilată în funcţie de forţa de tracţiune, determinând astfel un proces de pornire uniform, fără vârfuri de forţe de şoc.
Nu sunt recenzii inca