Dark Light

Livrare si Retur

Politica de Livrare

Termeni de livrare

Livrarea se face doar pe teritoriul României, prin intermediul firmei de curierat rapid FAN COURIER.

Produsele aflate pe stoc (circa 50% din totalul produselor de pe site) vor fi livrate către client în maxim 5 zile lucrătoare de la plasarea comenzii pe web-site. Produsele idisponibile din stoc vor pleca imediat ce furnizorul Vânzătorului onorează comanda (maxim  15 zile lucrătoare). În cazul în care termenul de livrare depășește 15 zile, vânzătorul va returna toate sumele încasate de la client. Ca urmare, comanda este anulată, cu acordul acestuia. Vânzătorul este exonerat ulterior de obligativitatea livrării produselor comandate de către client.

Din motive de operativitate, o comandă poate fi livrată clientului în mai multe tranșe, dar clientul efectuează doar o singură plată. Dacă clientul dorește două sau mai multe locații de livrare, va plasa două sau mai multe comenzi, fiecare cu costurile de livrare aferente.

Toate comenzile plasate pe aceasta pagină de internet sunt efectuate pentru achiziționarea de produse destinate utilizării de către Cumpărător. Clienții sau destinatarii produselor trebuie să se abțină de la orice revânzare profesională, parțială sau totală a produselor. Vânzătorul își declină orice răspundere juridică pentru activități de revânzare efectuate de client.

Sunt considerate cazuri de forță majoră si scutesc pe Vânzător de obligația sa de livrare, situații precum: război, revoltă, incendiu, greve, accidente și imposibilitatea de a fi aprovizionat.

Verificați întotdeauna pachetul la sosire și faceți sesizare transportatorului în caz de lipsuri sau degradare.

Costuri de livrare

Pentru produsele cu valoare mai mică de 5.000 lei, transportul este achitat de către Cumpărător. De asemenea, produsele pot fi ridicate de către Cumpărător, personal, de la sediul magazinului Moto Unelte, str. Câmpului, nr 57, fără costuri de livrare. Produsele pot fi ridicate de la sediul firmei Fan Curier din localitatea de reședință a Cumpărătorului la solicitarea acestuia, pentru a se evita plata kilometrilor extra-urbani, solicitată de către transportator, în acest caz.

Pentru produsele cu valoare mai mare de 5.000 lei transportul este achitat de Vânzător, excepție făcând destinațiile care se află în afara rutelor obișnuite ale firmei Fan Curier. În acest caz se percepe o taxă pe kilometru de la adresa dvs până la cel mai apropiat sediu Fan Curier. Taxa de transport va fi suportată de către Cumpărător. Puteți verifica dacă există un cost de livrare suplimentar pentru localitatea dvs la acest link: https://www.fancourier.ro/estimare-cost/.

Politica de Retur

Conform Ordonanței de Urgență nr 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, vă prezentăm politica Moto Unelte privind returnarea produselor:

Dacă un produs achiziționat nu vă mulțumește 100% el poate fi returnat Vânzătorului oricând, în 14 zile calendaristice după momentul recepției acestuia de  către Cumpărător. Returul este valabil dacă produsele sunt trimise Vânzătorului în maxim 14 zile calendaristice prin curier, sau dacă produsele sunt aduse personal de către Cumpărător la magazinul nostru, în același interval de timp.

Unele produse au o politică de retur specifică, motiv pentru care vă recomandăm să citiți condițiile de mai jos cu atenție. Serviciul de retur în 14 zile pentru comerț la distanță este aplicabil tuturor produselor comandate de către Cumpărător pe acest web-site, conform legislației române.

Condiții generale privind returul produselor

  • Costul de transport al returului este suportat de către client, dacă este trimis prin curier, sau este gratuit, dacă produsul este adus la sediul magazinului din str. Câmpului, nr 57, 400651, Cluj-Napoca.
  • În cazul în care produsul se returnează la showroom, iar modalitatea de plată a fost prin transfer bancar, returul banilor se face numai prin transfer bancar.
  • Produsele trebuie să fie în aceeași stare în care au fost trimise către Cumpărător, cu ambalajul original, nefolosite, pentru o despagubire de 100% din prețul achitat.
  • Nu se despăgubesc 100% produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice sau produse cărora le lipsesc accesorii. Acestea vor fi despăgubite parțial, în urma unei evaluări interne, iar un proces-verbal de constatare va fi semnat între Vânzător și Cumpărător. Despăgubirea este condiționată de semnarea acestuia. În cazul unor litigii, acestea se vor înainta Judecatoriei Cluj-Napoca, unde își are sediul social Vânzătorul.
  • Returul se face în ambalajul original, cu seria produsului lizibilă, cu etichetele inițiale intacte, cu certificatul de garanție și factura sau bonul fiscal în original atașate returului, și cu toate celelalte documentele care au fost livrate împreună cu produsul (manual de utilizare, declarații de conformitate, indicații de service), după caz.
  • Dacă produsul a fost însoțit de eventuale cadouri sau accesorii gratuite, acestea trebuie returnate.
  • Dacă s-au cumpărat mai multe produse de același fel și se dorește returnarea tuturor, Cumpărătorul trebuie să se asigure toate produsele returnate respectă condițiile de mai sus.
  • Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însoțit de accesoriile / cadourile cu care a fost livrat. În cazul consumabilelor de orice fel, returul se acceptă doar dacă produsul consumabil este nefolosit. În caz contrar se scade valoarea consumabilelor folosite din valoarea totală a achiziției.
  • Dacă un produs a fost desigilat și testat de către client, acesta trebuie adus curat pentru ca returul să fie acceptat. În funcție de uzura acestuia, Cumpărătorul va primi drept despăgubire o sumă mai mica, proporțională cu uzura produsă produsului în timpul testării, stabilită în urma unei evaluări, de către Vânzător și agreată cu Cumpărătorul prin proces-verbal de constatare.
  • Vă rugăm să nu lipiți etichete pe ambalajul original al produsului.

FORMULAR DE RETUR

În formularul trimis către noi, vă rugăm să specificați următoarele

“Către Moto Unelte Comserv SRL, str. Câmpului, nr 57, 400651, Cluj-Napoca, jud. Cluj,

În atenția Directorului de Vânzari,

Subsemnatul ………………….., cu domiciliul in localitatea …………., str ………………., nr ……………, cod postal ……………, doresc sa returnez produsele de pe factura nr……………./ data………..

Valoarea returului este de ……….. RON, inclusiv TVA.

Contul în care va fi virată suma aferentă returului este ……………..

Data expedierii returului este …………..

Semnatura ……………………….”

 

Formularul va fi adaugat coletului returnat, care va conține, obligatoriu, cele enumerate mai sus (produs intact, documentele fiscale, certificat de garantie, cadouri, accesorii cadou, ambalajul original, etc) vezi Condiții de retur.

În cazul nerespectării condițiilor de mai sus, cererea de retur nu este luată în considerare.

Vom returna banii în contul specificat în formularul de retur sau direct pe card dacă ați achitat online. Banii vor fi vizibili în contul dvs în maximum 14 zile calendaristice de la înregistrarea cererii de retur.

SOLUȚIONAREA ALTERNATIVĂ A LITIGIILOR

Aici veți gasi informații despre soluționarea alternativă a litigiilor, accesând linkurile următoare

https://anpc.ro/ce-este-sal/

https://anpc.ro/ce-este-sal/https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=RO

 

Despre preț si metode de plată

Prețul facturat clientului este prețul confirmat telefonic, sau cel indicat la confirmarea comenzii trimise de către Vânzător.

Prețul indicat pentru fiecare produs este exprimat în lei (RON) și NU include transportul prin Fan Courier. Pentru produsele care se livrează pe comandă, este necesară confirmarea prealabilă a prețului, telefonic la 072-25.20.256 sau prin e-mail vanzari@motounelte.com.ro

Prețul indicat în confirmarea comenzii este prețul final, cuprinzând inclusiv toate taxele suplimentare, dacă este cazul, inclusiv TVA.

Prețurile pot fi modificate periodic, înțelegându-se că produsele comandate vor fi facturate la prețul în vigoare în momentul înregistrării comenzii. Prețul, modalitatea și termenul de plată sunt specificate de fiecare dată când dumneavoastră finalizați comanda.

Pentru o verificare corespunzătoare a tuturor detaliilor comenzii, atunci când finalizați comanda, aveți obligația de a verifica produsele introduse în coșul de cumpărături și prețul acestora, înainte de a comanda și achita, precum si de a confirma telefonic disponibilitatea produselor pe stoc.

Ofertele promoționale nu sunt valabile decât pe durata de valabilitate menționată în oferta promoțională și în limita stocurilor disponibile.

Plata produselor se poate efectua în mai multe modalități:

  • Plată online prin card (Visa/Maestro/Mastercard), prin utilizarea serviciului de plată online al Băncii Transilvania, plata fiind trimisă direct spre procesare. Prin introducerea datelor de pe card, clientul confirmă că a fost informat și că acceptă termenii și condițiile de utilizare a serviciului de plată online și își exprimă acordul ca datele să fie utilizate pentru tranzacții viitoare. În momentul plasării comenzii, valoarea acesteia va fi blocată în contul dumneavoastră în scopul efectuării plății. Cardul va fi debitat conform reglementărilor bancare.
  • Plata prin Cardul de cumparaturi Star BT in 2 sau 3 rate fara dobanda.Cum functioneaza facilitatea “Rate fara dobanda”:1. Alegi ca modalitate de plata in rate fara dobanda prin cardul de cumparaturi Star BT si alege numarul de rate dorit – 2 sau 3 rate
    2. Efectuezi plata propriu-zisă. Debitarea contului se va face automat și periodic, de către Banca Transilvania

Informații suplimentare despre plata cu cardul

Magazinul online www.motounelte.com.ro foloseste pentru tranzactiile online serviciile BT. Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro). Plata se bazeaza pe un sistem securizat de procesare a tranzactiilor online care ofera confidentialitate, siguranta si simplitate in achizitia produselor si serviciilor prin Internet. Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul bancii, magazinul nostru nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.

Important de stiut! – Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!

În orice situație, siguranța tranzacțiilor pentru plata online cu cardul este garantată. Informațiile de pe cardul dumneavoastră de credit sunt transmise direct, prin utilizarea protocolului SSL (Secure Socket Layer), către furnizorul de plăți securizate. În niciun moment, Vânzătorul nu va fi în posesia datelor complete ale cardului pe care l-ați introdus.

Datele cardului prin intermediul căruia efectuați plata nu pot fi accesate sau păstrate de către Vânzător, ci numai de către instituția care autorizează plata sau de către orice altă entitate autorizată să furnizeze servicii de păstrare a datelor de identificare de pe card.

Entitatea autorizată pentru a furniza servicii de păstrare a datelor de identificare de pe card este Banca Transilvania.

În anumite situații, pentru securitatea tranzacției, în momentul înregistrării comenzii, vi se va solicita să autorizați plata prin reintroducerea parolei sau prin utilizarea semnăturii digitale, în cazul în care terminalul mobil permite această facilitate.

Din motive de securitate a plății, vi se recomandă insistent să vă deconectați de pe site și să nu setați autentificarea automată de pe dispozitivele mobile. Este interzisă divulgarea parolei. Clientul poate efectua plata prin utilizarea datelor de pe mai multe carduri de plată numai pentru comenzi diferite, nu și pentru o singură comandă.

Comanda validată de client va fi considerată efectiva numai atunci când serviciul de plată online și-a dat acordul. În caz de refuz la plata comanda va fi anulată automat, iar clientul va fi anunțat prin e-mail. În plus, Vânzătorul își rezervă dreptul de a refuza orice comandă de la un client cu care are un litigiu.

Deschide chat
Cu ce vă pot ajuta?
Buna
Cu ce vă pot ajuta?
Call Now Button